عارضه یابی سازمان

در صورت بروز و وجود مشکل در بخشهای مختلف سازمان میبایست از افراد متخصص کمک گرفته و هر بخش را به متخصص آن بخش سپرد به عنوان مثال بروز مشکل در حسابداری مربوط به افراد با تجربه در این بخش بوده و نیروی انبار فقط به عنوان راهنما و کمک و یا باقی بخشهای زیربط می‌توانند کمک حال حسابدار باشند. شایان ذکر است هر سازمان از بخشهای گوناگون و مختلف همچون منابع انسانی. فروش. تولید و حسابداری و توزیع و غیره تشکیل شده که همگی برای پیشبرد اهداف سازمان میبایست در یک راستا و هم قدم باشند و هرگونه عدم هماهنگی میتواند این پروسه را با مشکلات جدی مواجه نماید….از خرید مواد اولیه تا فروش محصول.